Monday, August 22, 2011

Chill

Nüüd olen mehhiko kinoski käinud ja palju muudki kogenud. Kinos meeldis kõige rohkem see, et kohtadel numbreid ei ole, kes ees see mees. Tahad head kohta, tuled varem kohale. Mulle väga meeldis see film ka, kuid kahjuks ma nime ei tea.
Nüüd siis kõige tähtsam teadaanne. Tõusin mina täna täiega vara üles, et minna kooli. Kõik oli super. Väike närv ka sees, et kuidas ma hakkama saan ja kuidas vastu võetakse. Jalutame sisi kooli ja ühekorra õde ütleb, et tema sõbranna saatis sõnumi talle, et kool algab hoopis kell 9, kuid meil ei olnud mõtt koju ka minna, sest ta ise pidi kohe bussile lippama ja oma kooli sõitma. Nii jõudsime koolini, jätsime hüvasti ja ma astusingi kooli territooriumile. Suhteliselt suur maalapp on sellel koolil. Ma vaatasin  plaani ja ega väga aru küll ei saanud kus mis on, sest neid hooneid oli seal kudiagi väga palju ja minu enda asukoht oli nagu ka suhteliselt umbes pandud. Kuid eagi tulid 3 neiut minuga vestlust arendama. See ei edenenud neil väga edukalt, kuna inglise keel oli neil kehva ja minu hispaania keel annab ka soovida. Kuid nemad üritasid ja mina üritasin. Lõpuks sain teada et mul polegi täna kooli. Ja siis sain neilt teada, et mu kool algab hoopis nagu järgmine nädal. Kuid ma pean seda asja uurima, ma ei tea kui õigesti mina neid mõistsin ja nemad mind. Nad küsisisd mitu korda mu aadressi, kuid sel hetkel oli kõik mul meelest läinud. Aga ma võin öelda et päris mõnus kokkupuude on mul juba kooliga olnud ja õpilased on vägagi sõbralikud seal. :)

No comments:

Post a Comment