Sunday, August 14, 2011

YFU laager ja perega kohtumine

Päris pikk aeg on möödas eelmisest postitusest, kuid ega väga aega ei olegi koguaeg asju siia kirjtuada.
Kuid laager oli väga lahedas kohas Cuautlas. Seal olid palmid, basseid, asi tundus lihtsalt uskumatu, et me olme tervelt aasta siin. Laagri sisu ei hakka ma üksipulgi läbi käima, sest eelorientatsioon oli üpriski sama.
Kirjutan lihtsalt paarist lahedamast kogemusest. esimene on kui pidime minema ostma linnast hispaaniakeelseid asju, aga keegi meist ei osanud keelt ja teadupärast mehhiklased ka ei oska inglise keelt, ainult vähesed. Meie aga siiski leidsime selle vähese üles ja kasutasime teda täielikult ära:D:D Ta aitas meil  terve meie ülesande ära täita, ii et see läks vägagi lihtsalt. Muidugi peab kiitma Mehhiko YFU vabatahtlikke, väga lahedad ja muhedad inimesed.
Nii siis.
Kultuur on siin ikka hoopis teine. Kuidas inimesed suhtuvad, käituvad üksteisega. Kõik on ikka totaalselt erinev Eestiga. Mulle väga meeldib, et saan osa sellisest kultuurist, õpin seda tundma ja vast käitun isegi peagi selliselt:D

Kuid asume nüüd pere juurde. Mulle ei meeldi pikka juttu keerutada. Reis oli siia 12h, vägagi pikk. Aga minu õnneks oli see buss mugavam kui lennuk, istmed olid taevalikud, kuigi jah, ükski tool ei asenda voodit. Bussijaamas olid juba meie vanemad meil vastas, blakatid käes, siis hakaks kõhus küll vähe keerama. Kuid edasine läks juba lihtsamalt. Koju sõit oli ka suht huvitav. Kõik nee duued kohad. Väga palju uusi asju nii vähese aja jooksul.
Mul on siin 2 venda, üks on kodus teine koolis ja see esimenegi läheb laupäev ära kooli. Siis mul on veel õde ja muidugi  ema ja isa. Kõik on väga sõbralikud. Väga mõnus on kõik. Ja mehhiko toit on ka  vägagi hea!
Kuid tulebki minna eks jõuab siia kunagi midagi veel kirjutada.

No comments:

Post a Comment